Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální editor zápisu bubenických rytmů
Zelený, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením speciálního editoru pro zápis rytmů pro perkusní bicí nástroje. Editor musí být uživatelsky přívětivý a práce s ním musí být efektivní. Výslednou notaci je možné přímo vytisknout.
Fotodeník. Deník jako způsob reflexe zážitku ve výtvarné výchově
Kunderová, Tereza ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje fenoménu deníku, především pak jeho uměleckým a dalším vizuálním formám zpracování, zejména prostřednictvím fotografie. V teoretické části práce nastiňuje obecnou historii vývoje tradičních deníkových záznamů a poté se věnuje deníkům v díle vybraných českých uměleckých osobností, které tento fenomén zpracovávaly/zpracovávají netradičním vizuálním způsobem. Jedná se o Vladimíra Fuku, Jiřího Koláře, Josefa Jindřicha Šechtla a Františka Skálu. V následující kapitole práce uvádí fenomén deníků do kontextu dnešní doby. Stručně popisuje technologický vývoj směřující k možnosti vést deníky ve virtuálním prostředí internetu. Uvádí nejběžnější formy osobních online záznamů, soustředí se zejména na fotografické deníky a demonstruje šíři spektra jejich možných podob na několika konkrétních subjektivně zvolených příkladech. Ty jsou vybrány jak z profilů na sociálních sítích, tak z osobních stránek či uměleckých projektů. V praktické části představuje práce autorčino vlastní pojetí deníkového fenoménu ve fotografické podobě. Jedná se o cyklus každodenních fotografických záznamů vyjadřujících osobní prožitky a pocity z dní strávených na zahraničním studijním pobytu. Didaktická část se věnuje přenosu deníkových prvků do hodin výtvarné výchovy žáků druhého stupně základní školy....
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
NÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design
Extrakce faktů z Webu
Pekárek, Filip ; Galamboš, Leo (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
V předložené práci navrhujeme a testujeme nový postup extrakce faktů z webu. Předložená metoda bere v úvahu, včetně DOM stromu webové stránky, také její vizuální podobu. Základem a první částí je extrakce sémantických částí stránky pomocí algoritmu VIPS. Dalším krokem je ověření a případná úprava získaných dat na základě lokálního kontextu. Finální částí je pomocí získaných a případně upravených faktů klasifikovat analyzované webové stránky do předem definovaných kategorií. Určování tříd probíhá prostřednictvím množiny posuzovatelů implementovaných v konfiguraci definovatelnými instancemi neuronových sítí.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Analýza vizuální komunikace na příkladu současných evropských divadelních plakátů
Jonášová, Helena ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Cílem předkládané práce je popsat a stanovit základní principy vizuální komunikace z pohledu teorie masové komunikace a klasických mediálních teorií a pokusit se o základní syntézu těchto oborů. Vizuální komunikace je v současné době stále více převládající forma komunikace z hlediska marketingu a reklamy, ale také z pohledu ryze uměleckého vyjadřování, které v dnešní době upouští od klasických konzervativních technik a hledá nové možnosti exprese. Profilace diplomové práce na evropský divadelní plakát, který je faktickou syntézou těchto směrů, umožňuje adekvátně zhodnotit relevanci mediálních teorií ve vztahu k vizuální komunikaci jako prostředku cíleného adresování příjemců pomocí obrazového sdělení. Téma evropského plakátu je zvoleno, aby šířeji demonstrovalo obecnou akceptaci vizuální komunikace jako součást sociokulturního diskurzu v globálním smyslu. Dalším rozměrem divadelního plakátu je jeho funkce ve veřejném prostoru a možnosti publika přijímat sdělení právě v tomto prostředí. Na pozadí relevantních mediálních teorií bude rovněž prezentováno postavení současného divadelního plakátu mezi novými trendy masové komunikace. Rychlý nástup nových médií a jejich snadná dostupnost i obsluha nutí tradiční média se tomuto trendu přizpůsobovat a měnit své strategie.
Vizuální stránka domácích volebních kampaní v roce 2010
Ďuríčková, Monika ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Slanec, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce s názvem Vizuální stránka domácích volebních kampaní v roce 2010 se věnuje vizuální stránce volebních kampaní před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. Text je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přináší seznámení s konceptem komplexního komunikátu a jeho specifiky, popisuje spolupráci obrazu a textu, věnuje se fotografii jako prostředku politické reklamní komunikace, manipulaci, retuši a dotýká se objektivity a vnímání fotografií. Praktická část seznámí s vizuální stránkou volebních kampaní stran ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM a VV. Tyto strany dostaly ve volbách více než pět procent hlasů, a získaly tak poslanecké mandáty. Kampaně proběhly na jaře v roce 2010. Práce se zaměřuje zejména na venkovní reklamy jako billboardy, citylighty, plakáty a letáky. Kampaně v jednotlivých kapitolách popisuje pomocí kombinace metod kvalitativní analýzy a to podle Rolanda Bartha (Rétorika obrazu) a Gillian Rose (Visual Methodologies). Kapitoly pojednávají zejména o barvách, textu, značce, fotografii, osobách, kompozici a celkové jednotnosti. Na závěr práce srovnává kampaně mezi sebou.
Styly učení vysokoškolských studentů AJ
FILOVÁ, Eva
Bakalářská práce je zaměřena na styly učení studentů anglického jazyka na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je zjistit, zda si studenti uvědomují svůj styl učení podle percepční preference (auditivní, vizuální, kinestetický), jaké aktivity využívají pro podporu anglického jazyka (sledování filmů nebo četba knih v originále, poslech písní, procvičování jazyka na internetu,), jaké preferují prostředí při učení a zda jsou spokojeni s vyučovacím stylem svých učitelů. Zvolenou metodou výzkumu je nestandardizovaný dotazník. Práce je tradičně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů souvisejících s danou problematikou, klasifikací stylů učení a možnými způsoby jejich diagnostiky. Praktická část se zaměřuje na analýzu dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou znázorněny v grafech s komentáři.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
NÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.